Attieksme pret kampaņu “Par drošu bērnību” (2007)

Pētījuma mērķis - noskaidrot Latvijas iedzīvotāju informētību par kampaņu un tās vērtējumu



     Aptaujas rezultāti liecina, ka visbiežāk (36%) iedzīvotāji kampaņas “Par drošu bērnību” ietvaros pamanījuši vides plakātus ielās. Televīzijas klipu bija ievērojuši 28% pētījuma dalībnieku. Kopumā 19% respondentu norādīja, ka ir pamanījuši plakātus sabiedriskajā transportā, un vēl 17% to atzīmēja par radio rullīti, kurā dzirdami bērnu lūgumi pieaugušajiem. Pārējās aktivitātes, kas saistītas ar kampaņu “Par drošu bērnību”, bija ievērojuši 8%-12% aptaujāto. Atbildi “es neesmu pamanījis nevienu no minētajām kampaņas aktivitātēm” minēja 29% iedzīvotāju. Saskaņā ar pētījuma rezultātiem 2/3 Latvijas iedzīvotāju (66%) pauda viedokli, ka šī kampaņa bijusi kopumā nepieciešama, tajā skaitā 34% atzīmēja atbildi “tā bija absolūti nepieciešama”. To, ka šāda kampaņa nav bijusi nepieciešama, norādīja kopumā tikai 6% respondentu. Jāpiebilst, ka 28% aptaujāto atturējās atbildēt uz šo jautājumu.
Atpakaļ

Aktualitātes

Atbalstītāji